We kindly inform that your browser is no longer supported by Microsoft.

Please switch to a more secure browser such as Chrome or Firefox.

Blogi

#asiakasymmärrys

Asiakaskokemuksen kehittämisessä työ ei tule koskaan valmiiksi

Asiakaskokemus syntyy kaikista brändisi ja asiakkaasi kohtaamisista. Vaikka asiakaskokemuksen kehittäminen on…

Virpi Martikainen, Liisa Kotilainen
12.9.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Yhteistyö kilpailijaystävän kanssa - sleeping with the frenemy

Kun päivitit viimeksi kilpailija-analyysiäsi, nousiko mielestäsi jokin kilpailija erityisesti esiin…

Virpi Martikainen, Liisa Kotilainen
23.5.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Kilpailija-analyysin kolme tasoa ja hyvä neuvo kaupan päälle

Kilpailija-analyysi ja -seuranta on tärkeä osa markkinan ymmärtämistä ja muutosten…

Virpi Martikainen, Liisa Kotilainen
9.5.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Toiminta­ympäristön radikaaliin muutokseen reagoiminen

Menestyvän liiketoiminnan edellytys on toimintaympäristön ymmärtäminen ja sen muutosten vaikutus…

Tommi Rissanen | 12.4.2022
Ihmisymmärrys, Liiketoiminnan kehittäminen

Hyvä vai huono tilitoimisto?

B2B-yritysten kannalta myynnissä on kolme kriittistä kohtaa: 1. miten palvelut…

Liisa Kotilainen, Anniina Johansson
18.10.2021
Ihmisymmärrys, Liiketoiminnan kehittäminen

Miten business design auttaa johtamisessa

Business designin avulla voi yhdistää osaamisia, ajatusmalleja, prosesseja ja työkaluja…

Liisa Kotilainen | 25.1.2021
Design Thinking

Faktat kuntoon!

Ryhdyin hiljattain lukemaan edesmenneen ruotsalaisen lääkärin Hans Roslingin viimeiseksi jäänyttä…

Tommi Rissanen | 15.10.2019
Design Thinking

Faktat

Strategia on oivaltavaa porukkapeliä

Vieläkö suurin viisaus löytyy teillä perinteisen strategiaprosessin kautta? Ja vain…

Liisa Kotilainen | 12.8.2019
Ihmisymmärrys

Strategia
1 2