We kindly inform that your browser is no longer supported by Microsoft.

Please switch to a more secure browser such as Chrome, Firefox or Edge.

Blogi

Ihmisymmärryksestä kasvua koronan jälkeen

Asiakaskokemuksella voit rakentaa kilpailuetua, jota on vaikeaa tai mahdotonta kopioida…

Liisa Kotilainen | 6.4.2021
Ihmisymmärrys, Liiketoiminnan kehittäminen

Palvelumuotoilu avuksi työyhteisön kehittämisessä

Muotoilun hyödyntäminen alkoi käyttöesineistä ja jatkui aineettomiin palveluihin. Nyt muotoillaan…

Liisa Kotilainen | 7.12.2020
Design Thinking, Ihmisymmärrys

Palvelumuotoilu

DMF Business Design

Lanseerasimme tiistaina 17.11.2020 DMF Business Designin. Kyseessä ei ole uusi…

Tommi Rissanen | 17.11.2020
Design Thinking, Ihmisymmärrys, Liiketoiminnan kehittäminen, Teknologia

Kokemuksia podcastien tuottamisesta

Eristyksen aika on lisännyt podcastien tarjontaa ja kulutusta selvästi. Kuulijapotentiaali on…

Timoteus Tuovinen | 2.11.2020
Ihmisymmärrys, Teknologia

Kokemuksia

Asiakasarvo on kaiken keskiössä

Liiketoimintamalli tulkitaan yrityksissä eri tavoin. Edistyneimmät kuvaavat sitä Business Model…

Tommi Rissanen | 29.11.2019
Ihmisymmärrys, Teknologia

Asiakasarvo

Digitaalisten tilauspalveluiden kilpailu kuluttajista kiristyy

Kuukausimaksullisten digitaalisten sisältöjen ja palveluiden käyttö on lisääntynyt voimakkaasti muutaman viime vuoden…

Virpi Martikainen | 4.10.2019
Ihmisymmärrys, Teknologia

Ihmiskokemusjohtajuus PK-yrityksessä

Kun talenteista on pulaa ja rekrytointi käy yhä vaikeammaksi, sen tärkeämmäksi…

Liisa Kotilainen | 9.9.2019
Ihmisymmärrys

Strategia on oivaltavaa porukkapeliä

Vieläkö suurin viisaus löytyy teillä perinteisen strategiaprosessin kautta? Ja vain…

Liisa Kotilainen | 12.8.2019
Ihmisymmärrys

Strategia
1 2
Käytämme evästeitä. Tietosuojaseloste Salli
Tietosuoja