Palvelumuotoilu avuksi työyhteisön kehittämisessä
Muotoilun hyödyntäminen alkoi käyttöesineistä ja jatkui aineettomiin palveluihin. Nyt muotoillaan…
DMF Business Design
Lanseerasimme tiistaina 17.11.2020 DMF Business Designin. Kyseessä ei ole uusi…
Kokemuksia podcastien tuottamisesta
Eristyksen aika on lisännyt podcastien tarjontaa ja kulutusta selvästi. Kuulijapotentiaali on…
Asiakasarvo on kaiken keskiössä
Liiketoimintamalli tulkitaan yrityksissä eri tavoin. Edistyneimmät kuvaavat sitä Business Model…
Digitaalisten tilauspalveluiden kilpailu kuluttajista kiristyy
Kuukausimaksullisten digitaalisten sisältöjen ja palveluiden käyttö on lisääntynyt voimakkaasti muutaman viime vuoden…
Ihmiskokemusjohtajuus PK-yrityksessä
Kun talenteista on pulaa ja rekrytointi käy yhä vaikeammaksi, sen tärkeämmäksi…
Strategia on oivaltavaa porukkapeliä
Vieläkö suurin viisaus löytyy teillä perinteisen strategiaprosessin kautta? Ja vain…
Kiitoksen ällistyttävä voima
Kiitoksella on tutkitusti mahtava psykologinen voima. Kiittäminen ja kiitollisuus ovat kuitenkin…