We kindly inform that your browser is no longer supported by Microsoft.

Please switch to a more secure browser such as Chrome or Firefox.

Blogi

Liisa Kotilainen

Luottamus on liiketoiminnan sydän

Luottamus on yhteiskunnan koossa pitävä voima, koska se on läsnä…

Liisa Kotilainen | 7.11.2022
Ihmisymmärrys

Pelkistämisen taito

Usein kivuliain osa strategiaprosessia on varmistaa viestin perillemeno. Puhuitpa strategiasta…

Liisa Kotilainen, Virpi Martikainen
14.3.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Chief Happiness Officer ja ensivaikutelma­johtaja

Oletko jo tavannut yritysvierailulla First Impressions Directoreita? Ja paitaa etsiessäsi…

Liisa Kotilainen | 10.1.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Hyvä vai huono tilitoimisto?

B2B-yritysten kannalta myynnissä on kolme kriittistä kohtaa: 1. miten palvelut…

Liisa Kotilainen, Anniina Johansson
18.10.2021
Ihmisymmärrys, Liiketoiminnan kehittäminen

Ihmisymmärryksestä kasvua koronan jälkeen

Asiakaskokemuksella voit rakentaa kilpailuetua, jota on vaikeaa tai mahdotonta kopioida…

Liisa Kotilainen | 6.4.2021
Ihmisymmärrys, Liiketoiminnan kehittäminen

Asiakaskokemus kuntoon digikanavissa

Koronavuonna 2020 moni yritys teki pakosta tai omasta halustaan digiloikan…

Liisa Kotilainen | 22.2.2021
Design Thinking, Liiketoiminnan kehittäminen

Miten business design auttaa johtamisessa

Business designin avulla voi yhdistää osaamisia, ajatusmalleja, prosesseja ja työkaluja…

Liisa Kotilainen | 25.1.2021
Design Thinking

Palvelumuotoilu avuksi työyhteisön kehittämisessä

Muotoilun hyödyntäminen alkoi käyttöesineistä ja jatkui aineettomiin palveluihin. Nyt muotoillaan…

Liisa Kotilainen | 7.12.2020
Design Thinking, Ihmisymmärrys

Palvelumuotoilu
1 2 3