Asiakaskokemuksen kehittämisessä työ ei tule koskaan valmiiksi
Asiakaskokemus syntyy kaikista brändisi ja asiakkaasi kohtaamisista. Vaikka asiakaskokemuksen kehittäminen on…
We kindly inform that your browser is no longer supported by Microsoft.
Please switch to a more secure browser such as Chrome or Firefox.
Asiakaskokemus syntyy kaikista brändisi ja asiakkaasi kohtaamisista. Vaikka asiakaskokemuksen kehittäminen on…
Moni suomalainen luovan alan yritys hakee kestävyydestä kasvua ja vientiä…
Tämän toteamuksen kuulee toisinaan, kun keskustelee yritysten kanssa kestävyydestä ja…
Samalla kun juoksemme itse kukin viimeisiä rästejämme ennen kesälomaa, on…
Viimeisten vuosien aikana meitä on hellitty laajalla joukolla erilaisia suoratoistopalveluita…
Kun päivitit viimeksi kilpailija-analyysiäsi, nousiko mielestäsi jokin kilpailija erityisesti esiin…
Kilpailija-analyysi ja -seuranta on tärkeä osa markkinan ymmärtämistä ja muutosten…
Suomessa laadittiin luovan talouden tiekartta vuonna 2020 ja audiovisuaalisen toimialan…