Miksi asiakaskokemusmittareita tarvitaan?
Edellisessä asiakaskokemusta käsitelleessä blogitekstissämme oli puhetta siitä, miten yrityksen maailma…
We kindly inform that your browser is no longer supported by Microsoft.
Please switch to a more secure browser such as Chrome or Firefox.
Edellisessä asiakaskokemusta käsitelleessä blogitekstissämme oli puhetta siitä, miten yrityksen maailma…
Asiakaskokemus syntyy kaikista brändisi ja asiakkaasi kohtaamisista. Vaikka asiakaskokemuksen kehittäminen on…
Moni suomalainen luovan alan yritys hakee kestävyydestä kasvua ja vientiä…
Tämän toteamuksen kuulee toisinaan, kun keskustelee yritysten kanssa kestävyydestä ja…
Samalla kun juoksemme itse kukin viimeisiä rästejämme ennen kesälomaa, on…
Viimeisten vuosien aikana meitä on hellitty laajalla joukolla erilaisia suoratoistopalveluita…
Kun päivitit viimeksi kilpailija-analyysiäsi, nousiko mielestäsi jokin kilpailija erityisesti esiin…
Kilpailija-analyysi ja -seuranta on tärkeä osa markkinan ymmärtämistä ja muutosten…