We kindly inform that your browser is no longer supported by Microsoft.

Please switch to a more secure browser such as Chrome or Firefox.

Blogi

Miksi asiakaskokemusmittareita tarvitaan?

Edellisessä asiakaskokemusta käsitelleessä blogitekstissämme oli puhetta siitä, miten yrityksen maailma…

Virpi Martikainen, Liisa Kotilainen
21.9.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Asiakaskokemuksen kehittämisessä työ ei tule koskaan valmiiksi

Asiakaskokemus syntyy kaikista brändisi ja asiakkaasi kohtaamisista. Vaikka asiakaskokemuksen kehittäminen on…

Virpi Martikainen, Liisa Kotilainen
12.9.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Uunituoretta tietoa Creative Sustainability Family -pilotista!

Moni suomalainen luovan alan yritys hakee kestävyydestä kasvua ja vientiä…

Creative Sustainability Familyn viestintä / Saana Katila
4.9.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Uunituoretta

”Kestävyys on kallista”

Tämän toteamuksen kuulee toisinaan, kun keskustelee yritysten kanssa kestävyydestä ja…

Timoteus Tuovinen | 15.8.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Virtuaalikahvit elokuussa?

Samalla kun juoksemme itse kukin viimeisiä rästejämme ennen kesälomaa, on…

DMF-tiimi | 22.6.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Suoratoistopalveluiden seuraava kehitysvaihe

Viimeisten vuosien aikana meitä on hellitty laajalla joukolla erilaisia suoratoistopalveluita…

Tommi Rissanen | 7.6.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Yhteistyö kilpailijaystävän kanssa - sleeping with the frenemy

Kun päivitit viimeksi kilpailija-analyysiäsi, nousiko mielestäsi jokin kilpailija erityisesti esiin…

Virpi Martikainen, Liisa Kotilainen
23.5.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

Kilpailija-analyysin kolme tasoa ja hyvä neuvo kaupan päälle

Kilpailija-analyysi ja -seuranta on tärkeä osa markkinan ymmärtämistä ja muutosten…

Virpi Martikainen, Liisa Kotilainen
9.5.2022
Liiketoiminnan kehittäminen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 15