We kindly inform that your browser is no longer supported by Microsoft.

Please switch to a more secure browser such as Chrome or Firefox.

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Tiedätkö, millainen asiakaskokemus sinun yrityksesi asiakkailla on? Miten se syntyy ja miten siihen voi vaikuttaa?

Menesty mieleenpainuvan hyvällä asiakaskokemuksella.

Asiakasymmärrys syntyy tiedosta ja empatiasta

Asiakkaiden myönteinen kokemus yrityksen tuotteista, palveluista ja vuorovaikutustilanteista on yksi yrityksen tärkeimmistä menestystekijöistä. Asiakkaan kokemukseen vaikuttavat kaikki kohtaamiset yrityksesi kanssa. Vuorovaikutuksen suunnittelussa ihmisymmärrys ja asiakaslähtöisyys ovat avainasemassa.

Lähdemme siitä, että aito ihmisymmärrys syntyy tietoa ja empatiaa yhdistämällä. Asiakkaan kohtauspisteiden tunnistamiseen tarvitaan dataa, jota keräämme erilaisilla havainnointi-, tutkimus- ja teknologiaratkaisuilla. Mittaustapoja on monia, ja me autamme sinua valitsemaan juuri sinun yrityksellesi sopivat.

Meidän työskentelytapamme on yhdistää tuotettuun tietoon empatialähtöinen ihmisymmärrys. On tärkeää ymmärtää ihmisten tunteita, haluja, vaatimuksia ja arvoja, sillä kaikki ne ohjaavat päätöksentekoa ja tekemisiä. Olisi mukavaa ajatella, että päätökset perustuvat aina tarkkaan analyysiin ja vakaaseen harkintaan, mutta pidetään mielessä myös se edellinen oman talouden kauppareissu!

Kasvua ihmisymmärryksellä ja muotoiluajattelulla

Asiakaskokemuksen kehittämisessä seuraava askel on rakentaa yrityksellesi ja asiakkaallesi olennaisia kohtaamisia mittaustulosten perusteella. Merkityksellisiä kohtauspisteitä voi löytyä yllättävistäkin paikoista, ja me autamme tunnistamaan ne. Usein prosessi kerryttää myös laajempaa asiakasymmärrystä, jonka perusteella voit tehdä päätöksiä myös tulevaisuudessa.

Meille asiakaskokemuksen parantaminen on yhteinen matka, lähde mukaan!